poniedziałek, 1 maja 2017

Projekt 2 - start


- materiał - dzianina

- wykrój z Burda szkoła szycia cz II 01/2015

KARDIGAN

Kolejne nowe doświadczenie, bo takiego materiału jeszcze nie szyłam.

Żeby choć trochę się przygotować przejrzałam blogi szyciowe pod hasłem "Jak szyć dzianinę". Praktyczne rady znalazłam tutaj: http://www.joulenka.pl/jak-szyc-dzianine-podstawy/

Rozmiar wykroju to 34/36, żeby nie było tak jak ostatnio, 'zdjęłam' swoją miarę i porównałam           z tabelą rozmiarów zamieszczoną w gazecie. Wszystko byłoby prawie ok ale ja jestem troszkę niższa niż 1,68 m.

Tylko jak skrócić kardigan, żeby nie stracił fasonu? Nie chcę, żeby narzutka sięgała mi do kolan...

Krój tyłu skróciłam o 5 cm i zwęziłam o 0,6 cm. Natomiast łuk przodu odrysowałam, wycięłam jeszcze raz, przyłożyłam 5 cm wyżej i dopasowałam nową długość.


Wykroiłam co trzeba, ale nieźle się przy tym namęczyłam.
Jak szyć coś co się rozciąga i zawija na brzegach???



Zanim uszyję kardigan spróbuję uszyć coś łatwiejszego z podobnej dzianiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz