poniedziałek, 27 marca 2017

Projekt 1 już gotowy!

Szyłam ją cały tydzień i sprawiła mi wiele trudności, ale zrobiłam to!






Wykrój znalazłam w czasopiśmie BURDA marzec 2017. Sukienka ma nietypowy krój i falbany (a ja nie chodzę w falbanach ;)). Jednak w całym mieście nie znalazłam jednego fotografa, który byłby gotów zrobić mi zdjęcie w tej sukience (generalnie spytałam o to tylko mojego męża - zgodził się ale w weekend nie znalazł czasu).

Z czym miałam największe problemy:

dopasowanie rozmiaru, wykroje zaczynały się od rozmiaru 36... musiałam zmniejszyć i jak się  okazało zostawiłam zbyt dużo materiału;

wszycie pliski, bo dopiero po wszyciu paska pliski wokół dekoldu zrozumiałam, że źle zinterpretowałam "wszyć od roga do roga".

Co najbardziej mnie cieszy:

poradziłam sobie (moim zdaniem) z trudną sukienką;
nauczyłam się robić marszczenia i obrzucać brzegi;
wszystkie szwy starałam się uszyć ładnie i prosto, a krawędzie materiału obszyć, dzięki temu sukienka wygląda na dobrze uszytą.

Mimo wszystko nie czuje się w niej dobrze, to chyba nie mój styl... W przyszłości będę dobierać projekty i materiały tak, żebym sama chciała chodzić w tym co uszyję!

Tu można zobaczyć to co proponuje BURDA: http://www.burda.pl/artykuly-1/artykul/burda-3-2017-2/photo/271228




2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma zdjęcia w całości bardzo mi się podoba ta sukienka. Jeden tylko fakt trzeba uważnie dobrać do niej tkaninę. Też myślę z czego by ją uszyć???

    OdpowiedzUsuń